Events

klantencontact

In deze digitale wereld is het houden van een event dé manier om werkelijk in contact te komen. En dat is onbetaalbaar! Deelnemen aan een event of er zelf een organiseren doe je natuurlijk niet zomaar. Wat wil je ermee bereiken en hoe ga je dit voor elkaar krijgen? Je doelstellingen, je communicatie en de organisatie van je event zijn allemaal zaken waar ik je bij kan ondersteunen om jouw event tot de meest geslaagde ervaring te maken!

 

maatwerk

Het organiseren van of deelnemen aan een event is geen doel op zich. Vaak hoor je “we willen een event organiseren” maar is onduidelijk wat dan het doel hiervan is. Om tot een geslaagd event te komen dient dit een onderdeel te zijn van een doelstelling die je jezelf gesteld hebt. Het uitbreiden van je klantenkring, je relatie met je huidige klanten versterken óf het vergroten van je naamsbekendheid. Dit kunnen allemaal doelen zijn die een andere aanpak nodig hebben.

Een event is maatwerk en moet perfect passen bij datgene wat je ermee wil bereiken anders kun je niet meten of het geslaagd is. Met andere woorden: een duidelijke doelstelling, een eenduidige boodschap gekoppeld aan de doelgroep waarop je je richt!

voor welke events kun je bij mij terecht?

  • beurzen
  • klantenbijeenkomsten
  • seminars
  • jubileumfeesten
  • workshops

Zonder Franje heeft ons ondersteund bij ons jubileum evenement: van communicatie tot en met de organisatie. Dit was voor ons een waardevolle bijdrage om ons jubileum tot een succes te maken!

Jeroen Regtop - Fysio Regtop